Sunday, March 29

i am who i am

i get addicted with these songs
坏人-方炯镔
那一扇车门
关出我们的裂痕
一声就震断了回头的路程
爱无法均分
以后就留给你们
也许用伤害结束爱才更动人
容忍的人其实并不笨
只是宁可对自己残忍
既然爱不能恒温
祝福就给你下一个人
你是好人也是个坏人
对我坦承只为了朝他狂奔
不能放任所以放了
这点痛我还能忍
我是好人也是个坏人
分得够狠你才有借口转身
宁愿爱一点不剩
也不忍看恋人爱成路人
容忍的人其实并不笨
只是宁可对自己残忍
既然爱不能恒温
祝福就给你下一个人
你是好人也是个坏人
对我坦承只为了朝他狂奔
不能放任所以放了
这点痛我还能忍
我是好人也是个坏人
分得够狠你才有借口转身
宁愿爱一点不剩
也不忍看恋人爱成路人 三个人从不对等
总有个人必须牺牲
那永恒就等他带你完成
你是好人也是个坏人
对我坦承只为了朝他狂奔
不能放任所以放了
这点痛我还能忍
我是好人也是个坏人
分得够狠你才有借口转身
宁愿爱一点不剩
也不忍看恋人爱成路人
宁愿爱一点不剩
也不忍看恋人爱成路人
心跳-王力宏
想跟我吵架我没那么无聊
不懂得道歉我没那么聪明
好想要回到我们的原点
你又在哭泣我给不了安慰
我又在摇头有那么点后悔
爱情的发展已难以回头却无法往前走
但身不由己出现在胸口
两颗心能塞几个问号
爱让我们流多少眼泪
你的眼神充满美丽带走我的心跳
你的温柔如此靠近带走我的心跳
逆转时光到一开始能不能给一秒
等着哪一天你也想起那悬在记忆中的美好
examination
just now my dad got a small meeting with 3 of us. my younger sister in tsun jin high school get num1 in her class and num10 in whole form. although she study in first class, but she cant get num1 in whole form. she felt depressed. anyway, their result only have a difference of 20 marks.
my dad challenge my sister to get num5 or above for the coming exam. she accept and promise will do better. as a result, my dad said he will reward her with cash. RM500 for num1, RM400 for num2, RM300 for num3, RM200 for num2 and RM150 for num5.
my turn now... my dad said if i can get straight A's for my SPM, he will give RM1000 cash as a reward. he said i still have 7 months left. enough for me to prepare myself. he also said that i can go to buy whatever as long as i think that those things can improve myself. i really study very hard for the exam. i will also try my very best if he didnt reward me.
finally, my elder sister. same case, if she can get 4A for her A-level examination, RM2000 will be rewarded. oh man~ RM2000 leh.. what a big amount.. but my mum was not very agree with my dad's action. she said if we study for the money, better dont study. my dad think that the money is a reward, something for us to aim of.. so what i need to do now is study hardly. i dont care about the money... i want my excellent results!!

No comments:

Post a Comment